Retourneren & Ruilen
--------------
Ben je toch niet helemaal tevreden met je bestelling? Retourneren is bij ons geen probleem. Volg onderstaande stappen om je retourzending te laten verwerken:
Meld je retour binnen 14 dagen na ontvangst aan via deze link. Vervolgens heb je 14 dagen de tijd om je pakketje daadwerkelijk retour te sturen. De kosten hiervoor (binnen Nederland) zijn € 6,50. Daarnaast is het ook mogelijk om het via een ander postpunt naar ons terug te sturen. Vergeet niet de pakbon bij te voegen. Let op: wij accepteren alleen items met aangehechte kaartjes en let erop dat de items in de juiste verpakkingszak terug worden gezonden om problemen te voorkomen.
Wil je een andere maat ontvangen? Wij sturen kosteloos een nieuwe maat naar je op. Geef de gewenste maat aan bij het aanmelden van je retour via het dashboard. Ook is het mogelijk om te kiezen voor shoptegoed, als dank hiervoor geven we je 5 euro extra shopgtegoed.
Het is ook mogelijk om ons modelformulier voor herroeping te gebruiken of door een e-mail te sturen naar retouren@hipvoordeheb.nl met als onderwerp: 'Aanmelding retourzending', een aanmelding is voldoende: hier volgt geen persoonlijke bevestiging op. Mocht je even contact willen hebben over je retourzending of heb je een klacht, stuur dan een e-mail naar info@hipvoordeheb.nl. Na het aanmelden heb je nogmaals 14 dagen de tijd om je retourzending ook daadwerkelijk retour te sturen, vergeet niet de pakbon bij te voegen. Let op: wij accepteren alleen items met aangehechte kaartjes.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Indien je de gehele bestelling retour stuurt, ontvang je ook de verzendkosten van de bestelling terug op je rekening, met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering. De kosten voor het retourzenden zijn voor eigen rekening. Op dit moment biedt VVV cadeaubonnen nog niet de mogelijkheid om geld terug op de cheque te storten - dus deze zal worden vervangen door een Hip voor de Heb tegoedbon.
De retourzending zal alleen worden verwerkt als de producten in goede staat zijn, dit betekent dat je als consument aansprakelijk bent voor waardevermindering door gebruik van het product dat verder gaat dan nodig om de aard, kenmerken en werking van het product te beoordelen. Als je een gratis product bij je bestelling hebt ontvangen dien je deze ook retour te sturen.
Wij nemen artikelen niet retour indien:
-
De artikelen zijn gedragen.
- De aangehechte kaartjes ontbreken
-
Er getracht is een artikel zelf te repareren.
-
De artikelen naar rook, eten of parfum ruiken.
-
Pas op met make-up! Wij nemen artikelen met make-up vlekken niet retour.
-
Schoenendozen mogen niet beschreven of beplakt zijn.
-
Je retourzending te laat door ons wordt ontvangen.
Vergeet niet je pakbon of bestelbevestiging te printen en in het pakketje te doen. Heb je geen printer? Een briefje met je naam en ordernummer is ook voldoende. Als we niet weten wie de afzender is kunnen we de retourzending niet verwerken. Wil je twee bestellingen terug sturen? Die mag je in één pakket verzenden, zorg er wel voor dat je beide ordernummers vermeldt.
(Let op! Zonder bewijs van verzending met track&trace code worden zoekgeraakte zendingen niet terugbetaald. Versturen van brievenbuspost is altijd op risico van de verzender)
Ons retouradres:
Hip voor de Heb
Kerkeplaat 11
3313LC Dordrecht
Let op: verstuur je retourzending niet naar onze winkel in Utrecht. Daar een retourzending afgeven kan wel, mits het geen sale artikelen zijn. Sale artikelen dienen altijd terug te worden gestuurd naar ons distributiecentrum.
Ruilen
Wil je je product ruilen? Dat is geen probleem. Stuur het product terug en mail ons even op info@hipvoordeheb.nl om te laten weten welk item of maat je ervoor in de plaats wilt. Wij zullen dit dat in orde maken zodra je retourzending bij ons binnen is. De verzendkosten voor het terugsturen betaal je zelf, wij betalen de verzendkosten voor het toesturen van het nieuwe product.